فوتبال

رختکن شیاطین سرخ، فوق ستاره پرتغالی را فراموش نکرده است!

کریستیانو رونالدو با وجود جدایی از شیاطین سرخ اما همچنان در خاطر بازیکنان حضور دارد.

منچستریونایتد سه امتیاز مهم را در برابر ناتینگهام فارست به دست آورده و به تلاش خود برای کسب جایگاه در میان چهار تیم برتر لیگ ادامه می‌دهد.

هواداران آنها توانستند در اولترافورد جشن بگیرند، زیرا اوضاع پس از طوفانی که کریستیانو رونالدو به پا کرد، بهتر شده است.

این بازیکن پرتغالی پس از مصاحبه انفجاری خود با پیرز مورگان، منچستریونایتد را ترک کرد؛ او در این مصاحبه در انتقاد از باشگاه و سرمربی اریک تن هاگ کوتاهی نکرد.

هواداران تیم کم‌کم او را از یاد می‌برند، اما بازیکنان منچستریونایتد هنوز قادر به انجام این کار نیستند؛ زیرا مجبورند با سؤالات مطبوعات و خبرگزاری‌ها روبرو شوند.

هنگامی که از کریستین اریکسن در مورد این موضوع پرسیده شد، گفت که اگرچه غم‌انگیز است که رونالدو دیگر در این باشگاه نیست، اما قطعا زندگی باید ادامه داشته باشد.

اریکسن گفت: ما از اینکه رونالدو بخشی از تیم ما نیست ناراحتیم.

“میراث او و نام او در هر باشگاهی یک امتیاز ویژه است. برای من که خوش شانس بودم که در دوران حرفه‌ای خود با او بازی کنم این تجربه بسیار خوب بود. اما به هرحال فوتبال ادامه دارد.”

“قطعا احساس می‌شود که در جریان بازی‌های بعد، مردم فراموش خواهند کرد که قبلا چگونه بود؛ اکنون هم تمرکز ما واقعاً بر این است که رونالدو دیگر عضوی از این باشگاه نیست.”

منچستریونایتد در حالی ادامه می‌دهد که کریستیانو رونالدو همچنان به فکر انتقال بعدی خود است؛ و همه نشانه‌ها حاکی از انتقال او به النصر بود، که اخیرا انجام شد.

What's your reaction?

Related Posts

1 of 120

ارسال پاسخ

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *